Het mooiste wat je kunt worden is jezelf

Cursuscode: WS2006

Wil jij jezelf ontwikkelen, maar weet je niet goed hoe je daarmee een start kunt maken? In drie bijeenkomsten doen we verschillende ervaringen op. We beginnen met een avond over het enneagram. Welke uitdagingen kom je in werk of privé tegen? Hoe ga je met anderen om en wat kom je in de omgang met jezelf tegen? De tweede avond doen we onderzoek naar je persoonlijke waarden? Wat vind je belangrijk in het leven, hoe geef je je leven vorm? Aan het eind van deze avond kun je je missie vormgeven. In overleg vullen we de derde avond in. Aan het eind van de cursus ben je in staat beter te reflecteren over jezelf. Je kunt sturing nemen aan jezelf en daarmee persoonlijk leiderschap nemen over jezelf.

Data:      van 09-01-23 t/m 23-01-23

3 lessen, op maandag

van 20:00 – 22:00 uur

Kosten:   € 27.00
Docent:   Joke Stapper

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.