Meer weten? Bel 0297 – 283 908

Organisatie

Stichting Paraplu wordt aangestuurd door een groep enthousiaste vrijwilligers. Deze organisatie bestaat uit:

Gastvrouwen en gastheren (Open vacature)

Schenken consumpties tijdens de activiteiten en helpen de docenten en spelleiders daar waar nodig is, met kopieerwerk enz. Uiteraard zorgen zij er ook voor dat alle deelnemers aan de verschillende activiteiten gastvrij onthaald worden.

Promotie en Publiciteit

Berichtgevingen verzorgen over activiteiten in diverse media, alsmede het rondsturen van nieuwsbrieven en het bijhouden van nieuws op de website.

Huishoudelijke Dienst

Zij helpen bij het schoonmaken van de ruimtes.

Onderhoudsdienst

Zij zorgen ervoor dat de nodige reparaties of vernieuwingen in de ruimtes, aan inrichting of meubilair, worden uitgevoerd.

Coördinatoren expositie

Zij verzorgen een regelmatig wisselende expositie met werkstukken van cursisten.

Systeembeheerder

Herstelt storingen en defecten bij de computers en onderhoudt het systeem.

Docenten

Zij geven les bij de diverse cursussen en workshops en begeleiden de ontspanningscursussen.

Spelleiders

Zij leiden de diverse ontspannings- en ontmoetings activiteiten.

LIJKT HET JOU LEUK OM ALS VRIJWILLIGER DEEL UIT TE MAKEN VAN ONS TEAM?

Neem dan contact op met Stichting Paraplu via 0297 – 283 908 of stuur een bericht naar info@stichtingparaplu.nl

Pieter Joostenlaan 28
3648 XR WILNIS