Informatieve cursussen

• Theorie Opfriscursus Verkeer (TOV)
    De cursus is bestemd voor bestuurders die (al) geruime tijd hun rijbewijs hebben. In de loop der jaren is veel gebeurd en vernieuwd in de Wegenverkeerswet waarvan de meeste bestuurders nauwelijks afweten. In de cursus worden de laatste ontwikkelingen van de verkeersregels uitgelegd. Er wordt ingegaan op: – Theoretische kennis van de Wegenverkeerswet (WVW1994); – Voorrang; – Uitleg van de verkeersborden en hun betekenis; – Diverse situaties aan de hand van hedendaagse situaties.

• Dialezing rondreis Jordanië
    Op deze avond vertel ik van de vele rondreizen die ik gemaakt heb door Jordanië. Aan de hand van dia’s neem ik je mee op reis door dit prachtige land in het Midden Oosten. Van de Romeinse opgravingen,Petra, de Nabateeërs, de Dode Zee en de Wadi Rum woestijn waar ik vele meerdaagse kamelentochten gemaakt heb.

• Familie-opstellingen
    Familieopstellingen is een werkvorm ontwikkeld door Bert Hellinger. Veel van onze patronen/blokkades/gedragingen zijn ontstaan vanuit onze familielijn. Met opstellingen zetten we representanten neer in de ruimte die bepaalde personen vertegenwoordigen uit jouw familie of omgeving. Op deze manier kan er een duidelijk beeld/helderheid ontstaan over het thema waar je tegenaan loopt. Deze avond of middag is een introductie op de methode waarbij we diverse oefeningen zullen doen, zodat iedereen deze werkvorm kan ervaren.

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2022 / 2023 downloaden.