Diverse workshops

• Bronkaarten maken
    Een Bronkaart is een vorm van kleine visionboard maar zonder tekst. Aan de hand van afbeeldingen die ik meeneem creeŽr je intuÔtief je eigen kaart. Iedere avond zullen we een speciaal thema nemen. De eerste avond is: wat gaat het nieuwe jaar 2023 mij brengen? Je zult verrast zijn van het resultaat, die we met elkaar nog zullen “lezen”. Een fijne creatieve bezigheid met diepgang.

• Creatief met en zonder penseel
    Verbaas je zelf over de talenten die je hebt. In deze workshop creŽer je een schilderij die je maakt bijna zonder een penseel. Ontdek in deze workshop je creativiteit met ?? Voorbeelden zijn aanwezig en alle materialen worden verzorgt door de docent.

• Schilderen met bladeren/ natuurlijke materialen
    Schilderen met bladeren/ natuurlijke materialen Hoe creatief kan je zijn met herfstbladeren die zo voor het oprapen liggen. CreŽer je eigen natuurlijke schilderij, je zult versteld staan van het resultaat. Voorbeelden zijn aanwezig. Materiaal ksten te voldoen aan de docent

• Herfst Fietsbandbakje
    We gaan in deze workshop en plantenbakje maken van fietsband, die we leuk gaan opmaken met plantjes en herfstdecoratie. In het bakje kan je creatief bezig zijn met bos, kalebas of pompoen en leuke plantjes.

• Decoratieve kerstkrans
    Deze krans kan opgehangen worden of neergelegd op tafel. Veel natuurlijke materialen gebruiken we en ook naar keuze rode, zilveren, of gouden Kerstballetjes en verlichting (op batterijen) en ander decoratiemateriaal. De kerstkrans is 40 cm groot.

• Voorjaarsstuk met narcissen
    Mooi voorjaarsstuk met narcissen. We versieren de punt met bladeren en bovenop maken we een mooi gedecoreerd stuk. Het is een blikvanger in ieders huiskamer.

• Het mooiste wat je kunt worden is jezelf
    Wil jij jezelf ontwikkelen, maar weet je niet goed hoe je daarmee een start kunt maken? In drie bijeenkomsten doen we verschillende ervaringen op. We beginnen met een avond over het enneagram. Welke uitdagingen kom je in werk of privť tegen? Hoe ga je met anderen om en wat kom je in de omgang met jezelf tegen? De tweede avond doen we onderzoek naar je persoonlijke waarden? Wat vind je belangrijk in het leven, hoe geef je je leven vorm? Aan het eind van deze avond kun je je missie vormgeven. In overleg vullen we de derde avond in. Aan het eind van de cursus ben je in staat beter te reflecteren over jezelf. Je kunt sturing nemen aan jezelf en daarmee persoonlijk leiderschap nemen over jezelf.

• Kerstengeltje vilten
    We gaan een engeltje maken van wol, erg leuk als decoratie in de kerstboom of bijvoorbeeld voor het raam. de docent zorg voor alle materialen.

1. Via deze pagina¬†door achter de betreffende cursus op de blauwe button met ‚ÄúInschrijven‚ÄĚ te klikken.
  2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.