Diverse workshops

• Bronkaarten maken
    Een Bronkaart is een vorm van kleine visionboard maar zonder tekst. Aan de hand van afbeeldingen die ik meeneem creeër je intuïtief je eigen kaart. Iedere avond zullen we een speciaal thema nemen. De eerste avond is: wat gaat het nieuwe jaar 2023 mij brengen? Je zult verrast zijn van het resultaat, die we met elkaar nog zullen “lezen”. Een fijne creatieve bezigheid met diepgang.

• Creatief met en zonder penseel
    Verbaas je zelf over de talenten die je hebt. In deze workshop creëer je een schilderij die je maakt bijna zonder een penseel. Ontdek in deze workshop je creativiteit met …… Voorbeelden zijn aanwezig en alle materialen worden verzorgt door de docent.

• Voorjaarsstuk met narcissen
    Mooi voorjaarsstuk met narcissen. We versieren de punt met bladeren en bovenop maken we een mooi gedecoreerd stuk. Het is een blikvanger in ieders huiskamer.

• Het mooiste wat je kunt worden is jezelf
    Wil jij jezelf ontwikkelen, maar weet je niet goed hoe je daarmee een start kunt maken? In drie bijeenkomsten doen we verschillende ervaringen op. We beginnen met een avond over het enneagram. Welke uitdagingen kom je in werk of privé tegen? Hoe ga je met anderen om en wat kom je in de omgang met jezelf tegen? De tweede avond doen we onderzoek naar je persoonlijke waarden? Wat vind je belangrijk in het leven, hoe geef je je leven vorm? Aan het eind van deze avond kun je je missie vormgeven. In overleg vullen we de derde avond in. Aan het eind van de cursus ben je in staat beter te reflecteren over jezelf. Je kunt sturing nemen aan jezelf en daarmee persoonlijk leiderschap nemen over jezelf.

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2022 / 2023 downloaden.