Diverse workshops

• Happy Stones Workshop stenen schilderen
    De “Happy Stones” workshop is een geweldige en leuke ervaring waarbij je creatief aan de slag gaat met het beschilderen van stenen. Laat je creativiteit de vrije loop en kies je eigen ontwerp om op de stenen te schilderen. Of het nu bloemen, schattige gezichten, dieren zoals lieveheersbeestjes of inspirerende teksten zijn, de keuze is aan jou! Je kunt je geschilderde steen gebruiken als cadeau, deurstopper, press-papier, zwerfsteen. Beleef een leuke en gezellige middag.

• Workshop Herfst Torso
    We gaan fietsbanden verknippen en deze op een piepschuim torso prikken op een plank. Dit is leuk om op te sieren met thule en/of spijkergoed. De plank kun je ophangen en eventueel zelf haakjes eraan maken om sleutels aan te hangen. Neem een grote boodschappentas of krat mee om dit te vervoeren.

• Workshop Kerst Oasetaart
    We gaan een kersttaart maken van oase. De taart bestaat uit 2 lagen. De zijkanten versieren we met bladeren. Verder maken we deze op met groen, kerstballetjes en andere leuke versiering. Neem een grote tas of kratje mee om het te vervoeren

• Workshop Voorjaarsring Paasstuk
    Voorjaar: We gaan een leuk bakje opmaken met voorjaarsbollen en houten instekers en groen. We zetten daar een ijzeren ring in die we versieren met touw en/of gaas. Neem een grote boodschappentas of krat mee om dit te vervoeren.

• Windlicht vilten
    We maken een vilten hoes om een vaas, zodat het een leuk effect geeft met een kaars erin. Natvilten doe je door de gekaarde wol kriskras op elkaar te leggen en dan met warm sop te gaan wrijven. Dit kan met geraspte olijfzeep, maar het gaat ook prima met de ouderwetse groene zeep. Je begint voorzichtig te wrijven met kleine bewegingen maar wanneer de wol gaat vervilten met steeds meer kracht.

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.