Spirituele cursussen

• Yoga
    Yoga is voor iedereen, ongeacht leeftijd of fysieke mogelijkheden. Omdat lichaam en lichaamsverhoudingen bij iedereen weer anders kunnen zijn, is het wel zaak dat we ons lichaam goed leren kennen. Yoga begint vanuit rust en acceptatie; vervolgens beweeg je je zonder te forceren in de yogahouding. Het gaat om de ervaring die je opdoet wanneer je enige ademhalingen in de houding blijft. Herhaling van de houdingen en aanwijzingen van je docent zorgen ervoor dat je je de houdingen op een verantwoorde manier eigen maakt. Yoga is gericht op ademhaling, het denken tot rust te brengen en het lichaam vrij te maken van spanningen. De Yoga-houdingen (asana’s) zijn op elk niveau uit te voeren en laten de energie beter stromen. Het lichaam wordt soepeler en je leert jezelf te voelen en te ervaren, waardoor je beter jouw grenzen leert kennen binnen jouw lichaam. Yoga verbetert je gezondheid, lichaam en geest door een verantwoorde manier van bewegen; ook bij blessures of voor bijzondere doelgroepen. Wij zijn Marja Raats en Sophy-Ann Bakkeren en wij verzorgen samen de lessen op de maandag en vrijdagochtend. Wij zijn beiden volledig gediplomeerde yogadocenten en we staan ingeschreven bij de Vereniging Yogadocenten Nederland.

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.