Knippen en naaien

Cursuscode: CR193Eenieder is vrij om tijdens deze cursus een bepaald kledingstuk te maken. Of dat nu een Oma is die kinderkleding maakt (met verrassend leuke resultaten), of je maakt voor jezelf een shirt, pantalon of japon of, en dat zijn de doorzetters, die zelfs een colbert jasje of mantel maken. De docent laat je niet in de kou staan. Zij is coupeuse en samen met haar

maken we de kledingstukken tot een prachtig resultaat. Je dient wel zelf je naaimachine mee te nemen, er is bij de Paraplu wel een lockmachine beschikbaar. Patronen zijn aanwezig maar je kunt ook altijd in overleg met de docente je eigen patroon meenemen. We knippen de kleding en met instructie kan je thuis verder werken. In een gemoedelijke sfeer vliegt de tijd door de vingers.

Zelf meenemen eventueel patroon, stof, schaar etc.

Cursus wordt om de week gegeven.

Data:     van 23-09-21 t/m 17-02-22
             10 dagdelen, op donderdag

van 09:30 – 11:30 uur
Docent: Ria Bos
Kosten:  € 62.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.