Macrame

Macramé

Cursuscode: CR1931

Macramé is echt veel eenvoudiger als dat het lijkt. Om je op weg te helpen in de eerste stappen van de macramé wereld, Leer je in deze cursus macramé basis knopen.

Met deze basisknopen kun je eigenlijk alle patronen volgen die er op internet te vinden zijn, handig toch!

Om een macramé project te beginnen heb je niet veel meer nodig dan garen, wat dik of dun kan zijn. Werk je met dikker garen, ben je heel snel op weg, met dunner garen duurt een groot project wat langer. Kies hierbij wat bij je project past, maar daarover later meer. Macramé is een ouderwetse techniek, die nu weer helemaal hip is! Plantenhangers, wandkleden, dromenvangers noem maar op, macramé is een hele veelzijdige techniek. Superleuk dus om snel te beginnen met je eerste macramé project en voor je het weet ben je een echte macramé master!

Materiaal: Touw, lint, macramégaren, andere materialen in overleg met de docent.

Data:     van 18-1-2022 t/m 22-2-2022

6 dagdelen, op dinsdag

van 10:00 – 11:30 uur

Docent: Grada Terlage

Kosten: € 38.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.