Kennismaking met Golf

Cursuscode: RS1918
Docent: Dhr. Balvert

In deze cursus maakt je onder leiding van de golfleraren Jacques en Frits kennis met de golfsport. Wie wil dat nu niet? Bewegen en genieten in een geweldige omgeving. Je krijgt in 5 lessen de beginselen van de golfsport onder de knie. Je zult gegrepen worden door het plezier dat deze sport voor jong en oud met zich meebrengt. Begin nu met bewegen en pak deze kans! Je zult versteld staan van het plezier wat je beleeft. De cursus bestaat uit 5 dagdelen met volgende cursusdata: 1/3, 8/3, 15/3, 22/3, 29/3.. Er wordt gestart om 10:00 we zijn klaar om 11:00.

Trek je schoeisel zonder hakken aan (sportieve schoenen) en gemakkelijk zittende kleding; immers we gaan echt ballen slaan! Adres uitvoering cursus: Bovendijk 16A, 3648 NM Wilnis.

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.