Engels Spreekvaardigheid: ‘Tell me’!

Engels Spreekvaardigheid:

'Tell me'!
Cursuscode: MT1901

Tijdens deze cursus gaan we met elkaar praten in het Engels over allerlei onderwerpen o.a aan de hand van het spel “Tell me!” Dit is een door de docente zelfgemaakte Engelse variant van de “Kletspot” waarbij cursisten om de beurt een kaart krijgen met een vraag die uiteraard in het Engels beantwoord moet worden of doorgespeeld kan worden naar een medecursist.  Ook gaan we de inhoud van korte Nederlandse stukjes uit tijdschriften, kranten of van internet proberen aan elkaar in het Engels over te brengen. Dit doen we aan de hand van de vragen:

Who? Did what? Why? When? What happened?

Lijkt het je wat om op deze manier je toch iets weggezakte Engels op te frissen? Schrijf je dan in voor deze cursus!

Meenemen: pen en papier.

De cursus is inclusief materiaalkosten.

Data:     van 15-09-21 t/m 20-04-22
             24 dagdelen, op woensdag    van 09:00 – 10:15 uur
Docent: Marian Pol-van 't Slot
Kosten:  € 91.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.