Mondharmonicaclub ‘De Oude Klanken’

De mondharmonicaclub bestaat sinds 1986.
Men hoeft geen kennis van noten te hebben om deel te nemen aan deze cursus. Wekelijks vindt er ondersteuning  plaats bij het leren bespelen van de mondharmonica. Ons uitgebreide repertoire bestaat niet alleen uit evergreens en toppers uit het verleden, maar ook uit bekende songs van deze tijd. Onze muziek, vaak tweestemmig uitgevoerd, wordt behalve door een grote groep gezellige mondharmonicaspelers ondersteund door een combo. Wij verzorgen optredens in wooncentrums, verpleeghuizen, ouderenbonden, voor de Zonnebloem, bij speciale gelegenheden enz.

Dirigent: Karin Verlaan

Cursuscode: RS2050

Data:  04-09-23 t/m 15-04-24; 30 middagen, op maandag van 13:30 – 16:30 uur

Kosten:     € 85.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.