Mahjong vervolg

In de vervolgcursus mahjong  gaan we dieper in op de 1000 wonderen van mahjong, en op de 10.000 mogelijkheden om het spel te winnen en leer je "de fijne kneepjes".

Tijdens de lessen wordt in elke les voortgeborduurd op de kennis die je de week ervoor hebt opgedaan.
In de vervolgcursus komen de volgende onderwerpen aan bod: speciale combinaties, strategie en tactiek, spelen met minder dan 4 spelers.
Na de vervolgcursus kun je met een gerust hart meespelen bij een vereniging.
Deze vervolgcursus is bedoeld voor degenen die de basiscursus hebben gevolgd.
Speel(de) je thuis mahjong met (familie)regels uit de vorige eeuw, en wil je de moderne Nederlandse spelregels leren? Dan is het advies om de basiscursus te volgen.

Docent: Jan Keevel

Cursuscode: RS2049

Data: 9-11-23 t/m 14-12-23; 6 lessen, op donderdag van 19:00 – 22.00 uur

Kosten:  € 59,00

Je kunt je op de volgende manieren inschrijven:

1. Via deze pagina door achter de betreffende cursus op de blauwe button met “Inschrijven” te klikken.
  2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.