Enneagram

Cursuscode: TH1925

Werken met het enneagram wordt een feest van herkenning. Plotseling ga je begrijpen waarom je op een bepaalde manier reageert. Ook voor het handelen van anderen kun je na de cursus meer begrip opbrengen.

Het enneagram is een model dat eeuwen oud is en dagelijks veel mensen helpt in hun ontwikkeling.

Leer jezelf beter kennen; welk type ben je en waarom voel je je bij sommige mensen goed en erger je je aan anderen.

Herken je jezelf vooral als Perfectionist, Helper, Winnaar, Romanticus, Observator, Loyalist, Levensgenieter, Baas of Bemiddelaar? Wat kun je leren voor jezelf en wat kun je leren van de ander.

De eerste les houden we ons bezig met de betekenis van het enneagram, wat kun je ermee en met behulp van het enneagramspel en een test gaan we op zoek naar je voorkeurstype. In de volgende lessen bespreken we de verschillende typen, we kijken naar de vleugeltypen, de groeimogelijkheden van ieder persoon en je leert je stress of zwakte te herkennen.

Data:    van 29-09-21 t/m 13-10-21

3 lessen, op woensdag

van 19:30 – 21.30 uur

Docent: Joke Stapper-Samsom

Kosten: € 27.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.