Zaterdag 30 maart BINGO bij Stichting Paraplu

Wegens groot succes nu vaste prik op de laatste zaterdag van de maand bij Stichting Paraplu.

De zaal is geopend vanaf 19:00 uur en dan starten we met de verkoop van de kaarten. Om 19:30 uur beginnen we met de eerste ronde. We spelen zes rondes met iedere ronde een mooie hoofdprijs en ook altijd ook een troostprijs, maar reken ook op onverwachte prijsjes!

De toegang is gratis en een boekje voor 6 rondes kost 6,50 euro.

Neem gezellig je vrienden of familie mee en schrijf je snel in, want er zijn slechts 40 plekken beschikbaar. Vol = vol!

Inschrijven kan ook telefonisch via 0297 – 283 908 of via e-mail: administratie@stichtingparaplu.nl

Benieuwd naar onze andere cursussen en activiteiten? Neem dan snel een kijkje bij ons cursusaanbod of download hier het programmaboekje

De papieren versie kun je natuurlijk ook even ophalen bij de stichting op de Pieter Joostenlaan 28 in Wilnis.