Mondharmonicaclub ‘De Oude Klanken’

Mondharmonicaclub "De Oude Klanken"

Cursuscode: RS1984 2023

De mondharmonicaclub bestaat sinds 1986. Men hoeft geen kennis van noten te hebben om deel te nemen aan deze gezellige groep.

Ons uitgebreide repertoire bestaat niet alleen uit oude liedjes en toppers van toen, maar ook uit muziek van deze tijd zoals bekende Duitse, Engelse en Indische songs.

Onze muziek, vaak tweestemmig uitgevoerd, wordt behalve door een grote groep mondharmonicaspelers ondersteund door een combo.

Wij verzorgen optredens in verzorgings- en verpleeghuizen, Ouderenbonden, voor de Zonnebloem en bij speciale gelegenheden.

Data:      van 09-01-23 t/m 17-04-23

14 dagdelen, op maandag

van 13:30 – 16:3 uur

Kosten:   € 36,00

Dirigent: Karin Verlaan

Je kunt je op de volgende manieren inschrijven:

1. Via deze pagina door achter de betreffende cursus op de blauwe button met “Inschrijven” te klikken.
  2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.