Bridgeles voor beginners

Bridgde les voor beginners

Cursuscode: RS1980

Bridge is het leukste spel ter wereld en ook nog een sport, het wordt wereldwijd gespeeld.

Wie kan bridgen verschaft zichzelf als het ware een paspoort: waar ter wereld er ook wordt gebridged, jij kunt meedoen.

Je betreedt een leuke wereld waar altijd wat te doen valt: thuis, bij de lokale bridgeclub , tijdens een bridgedrive (van toernooi tot kroegentocht) of op een bridgevakantie.

Is bridge moeilijk? Nee, maar je moet er wel tijd in steken en ook veel oefenen.

Lesmateriaal: kosten totaal € 32.50

Het lesmateriaal bestaat uit het leerboek (€ 10,50) en bijbehorende software (€ 22,-) te voldoen aan de docent.

De software bestaat uit:

•           100 geselecteerde oefenspellen, oefenstof per hoofdstuk gerangschikt.

•           Vele biedoefeningen

De lesmethode heet Bridge in een Flits.

Data:     van 13-02-23  t/m 08-05-23

11 lessen, op maandag

van 19:45 – 22:00 uur

Kosten:  € 90.00
Docent: Kees Koning

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.