Stijldansen met plezier

Stijldansen voor paren

Cursuscode: RS1806

In deze cursus kun je leren stijldansen of in het verleden geleerde dansen ophalen en uitbreiden. Vaak heeft een van de partners ooit dansen geleerd en de ander niet; voor wie nog niet eerder dansles heeft gehad beginnen we met de basispassen. Elk paar danst op zijn eigen niveau en wordt hierin door ons begeleid. Tijdens de les is er een korte pauze, en ook na de les is er nog even tijd voor een drankje en een praatje.

De nadruk ligt op een gezellige dansavond waarbij dansen niet alleen plezier voor twee is maar voor de hele club. Een prima manier om de winter door te komen en het geeft nog een gezonde lichaamsbeweging ook!

Cursusgeld is per persoon. Aan de cursus kan alleen per paar worden deelgenomen.

Data:      van 17-09-21 t/m 22-04-22
              26 dagdelen, op vrijdag van        19:30 – 21:00 uur
Docent:   Arie van Tol / Dinie van Tol
Kosten:   € 116,00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.