Op deze pagina kunt u zich direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

• Als u op de button Informatie achter de betreffende cursus ¬†klikt, krijgt u meer informatie.
  • Als u op de button Inschrijven achter de betreffende cursus klikt kunt u zich inschrijven.
  • U kunt ook een inschrijfformulier downloaden, uitprinten en dit vervolgens volledig ingevuld en ondertekend inleveren bij of op sturen naar de Stichting Paraplu, Pieter Joostenlaan 28, 3648 XR WILNIS.

Kennismaking met Golf

Cursuscode: RS1841
Docent: Dhr. Balvert

In deze cursus maakt u onder leiding van de golfleraren Jacques en Frits kennis met de golfsport. Wie wil dat nu niet? Bewegen en genieten in een geweldige omgeving. U krijgt in 5 lessen de beginselen van de golfsport onder de knie. U zult gegrepen worden door het plezier dat deze sport voor jong en oud met zich meebrengt. Begin nu met bewegen en pak deze kans! U zult versteld staan van het plezier wat u beleeft. De cursus bestaat uit 5 dagdelen met volgende cursusdata: 16/3, 23/3, 30/3, 6/4, 13/4, 20/4.. Er wordt gestart om 10:00 we zijn klaar om 11:00.

Trekt u schoeisel zonder hakken aan (sportieve schoenen) en gemakkelijk zittende kleding; immers we gaan echt ballen slaan! Adres uitvoering cursus: Bovendijk 16A, 3648 NM Wilnis.