Op deze pagina kunt u zich direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

• Als u op de button Informatie achter de betreffende cursus ¬†klikt, krijgt u meer informatie.
  • Als u op de button Inschrijven achter de betreffende cursus klikt kunt u zich inschrijven.
  • U kunt ook een inschrijfformulier downloaden, uitprinten en dit vervolgens volledig ingevuld en ondertekend inleveren bij of op sturen naar de Stichting Paraplu, Pieter Joostenlaan 28, 3648 XR WILNIS.

Boekbespreking: Natuurlijke Analyse, ander zicht op gezondheid

Cursuscode SP1851

Leen van Rij uit Mijdrecht is de schrijver van het boek ‘Natuurlijke Analyse, ander zicht op gezondheid’

Hij bespreekt zijn boek op een originele manier. Daarnaast is er ruimte voor het stellen van vragen

Het boek is geschreven voor mensen die een (chronische) aandoening hebben en daar van af willen komen én voor mensen die gezond willen blijven. Het boek beschrijft over wat jezelf zou kunnen doen om je tegen ziekten weerbaarder te maken. Daarnaast gaat het er over hoe negatieve ervaringen ons immuunsysteem kunnen verzwakken met als gevolg een chronische aandoening.

Kijk voor meer informatie op de site www.natuurlijke-analyse.nl
Je kan het boek bestellen bij uitgeverij 'Het Boekenschap' www.hetboekenschap.nl/product/natuurlijke-analyse N

Het is niet nodig het boek van te voren gelezen te hebben.

Datum:   23 september 2020
              1 dagdeel, op woensdag