Op deze pagina kunt u zich direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

• Als u op de button Informatie achter de betreffende cursus ¬†klikt, krijgt u meer informatie.
  • Als u op de button Inschrijven achter de betreffende cursus klikt kunt u zich inschrijven.
  • U kunt ook een inschrijfformulier downloaden, uitprinten en dit vervolgens volledig ingevuld en ondertekend inleveren bij of op sturen naar de Stichting Paraplu, Pieter Joostenlaan 28, 3648 XR WILNIS.

Portrettekenen en schilderen

Cursuscode: CR1828

De eerste lessen starten met het schetsen in houtskool om de juiste vormen en verhoudingen van een gezicht goed te oefenen. Daarna kunnen de cursisten naar eigen keuze van techniek een portret maken in potlood, pastel, aquarel of acryl. De keuze van materialen hangt af van de gekozen techniek. De aankoop van juiste materialen van goede kwaliteit kan na de eerste lessen in overleg met de docent plaatsvinden. De aanschaf van onderstaande benodigdheden zijn echter voor iedere cursist noodzakelijk.

Deze workshop is voor zowel beginners als gevorderden te volgen.

Materialen: Schetsbloc formaat minimaal 30 bij 40 cm; tekenpotloden B3 en B5; houtskool; kneedgum.

Data:     van 29-09-20 t/m 17-11-20
             7 dagdelen, op dinsdag