Op deze pagina kunt u zich direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

• Als u op de button Informatie achter de betreffende cursus ¬†klikt, krijgt u meer informatie.
  • Als u op de button Inschrijven achter de betreffende cursus klikt kunt u zich inschrijven.
  • U kunt ook een inschrijfformulier downloaden, uitprinten en dit vervolgens volledig ingevuld en ondertekend inleveren bij of op sturen naar de Stichting Paraplu, Pieter Joostenlaan 28, 3648 XR WILNIS.

Spaans voor Beginners

Cursuscode: MT1827

Cursuscode: MT1863 deel 2

Deze cursus is bedoeld voor diegenen die al een klein beetje kennis hebben van het Spaans. In deze cursus leren we de basis van begrijpend lezen, schrijven, de grammatica, praten en luisteren in de Spaanse taal, zodat je je in de vakantie bijv. in een winkel, restaurant of andere situatie verstaanbaar kunt maken, vragen kunt stellen, begrijpen wat je leest en wat er gezegd wordt.

Op een gezellige manier leer je de taal met behulp van teksten, muziek en liedjes en maak je kennis met de  Spaanse cultuur, eetgewoontes en gebruiken van het land.

De docent verzorgt het lesmateriaal. Nodig: pen en papier.

Data:     van 10-09-20 t/m 17-12-20
             10 dagdelen, op donderdag   van 20:30 - 21:45 uur