Schilderen met voornamelijk Acryl

Schilderen met voornamelijk acryl
Cursuscode: CR1938

Aan de hand van verschillende onderwerpen wordt er voornamelijk gewerkt met acrylverf. Tijdens deze cursus ontdek je de vele mogelijkheden die acrylverf te bieden heeft. Er wordt ook geregeld aandacht besteed aan schetsen en tekenen en theoretische aspecten zoals anatomie bij portret- en figuurtekenen en perspectief. Je wordt begeleid bij het werken met het door jouw gekozen materiaal. Naast werken met acryl ben je vrij om ook eens een ander materiaal uit te proberen, bijv. aquarelverf, pastelkrijt, olieverf etc. De cursus is toegankelijk voor zowel beginners als gevorderden.

Je hebt nodig: een schetsboek, een zacht potlood (v.a. B4), houtskool, potloodgum en kneedgum, een blok met acrylpapier, schildersdoekje of paneeltje (canvas of karton). Kies voor een niet te klein formaat, om ‘priegelwerk’ te voorkomen.

Neem de materialen mee die je al hebt en/of schaf in overleg met de docent materiaal aan.

Data:     van 17-09-21 t/m 8-04-22
             25 dagdelen, op vrijdag

van 09:30 - 11:30 uur
Docent: Joke Reurings
Kosten:  € 139.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.