Nederlands met gebaren

Cursuscode: TH1934

Altijd al gefascineerd geweest door gebarentaal? Dan is dat waarschijnlijk alleen maar meer geworden nu we bij de persconferenties de gebarentolken steeds in actie hebben gezien. Lijkt het u leuk om eens kennis te maken met een basiscursus Nederlands met Gebaren?  Gewoon over algemene dagelijkse onderwerpen. Het lesmateriaal bestaat uit een werkboek en een abonnement van het gebarencentrum (via de docent), hiermee kunt u de gebaren thuis oefenen en kleine opdrachten voorbereiden. Zo krijgt u een basisvaardigheid in het communiceren met ondersteunende gebaren. Handig als u contact heeft met dove en/of slechthorende mensen. Behalve de gebaren wordt er ook aandacht besteed aan de mimiek en lichaamstaal want ook dat  helpt in de communicatie en maakt een taal zoveel levendiger en begrijpelijker

Materiaal: De materiaalkosten zijn € 52 ; dit is voor een werkboek van

24,50 en een digitaal abonnement op het gebarenwoordenboek

bij het gebarencentrum van 27,50.

Data:    van 29-09-21 t/m 30-03-21

23 lessen, op woensdag

van 19:30 – 21:00 uur

Docent: Carla de Jonge

Kosten: € 97.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.