Haken en Breien

Cursuscode: CR1932

Haken en breien voor beginners: haken  en breien is misschien wel de leukste bezigheid die je kan doen in je vrije tijd. Het is namelijk helemaal niet moeilijk, je kunt er hele leuke dingen mee maken en het is een creatieve bezigheid. Sommige zullen misschien niet weten hoe ze moeten haken of breien, in deze  ga ik in 8 stappen uitleggen hoe je moet leren haken of breien.

Wat heb je nodig?

•           Haak of breinaalden set

•           Haak breigaren, katoen of wol

•           Meetlint

•           Schaar

Je mag eigen patroon meenemen.

Materiaal: in overleg met de docent.

Data:    van 01-11-21 t/m 17-01-22

10 dagdelen, op maandag

van 19:30 – 21:00 uur

Docent: Grada Terlage

Kosten: € 48.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.