Haken

Cursuscode: CR1932

Haken voor beginners: haken is misschien wel de leukste bezigheid die je kan doen in je vrije tijd. Het is namelijk helemaal niet moeilijk, je kunt er hele leuke dingen mee maken en het is een creatieve bezigheid. Sommige zullen misschien niet weten hoe ze moeten haken, in deze blog ga ik in 8 stappen uitleggen hoe je moet leren haken.

Wat heb je nodig?

•           Haaknaalden set

•           Haakgaren, katoen of wol

•           Meetlint

•           Schaar

Materiaal: in overleg met de docent.

Data:    van 01-11-21 t/m 17-01-22

10 dagdelen, op maandag

van 19:30 – 21:00 uur

Docent: Grada Terlage

Kosten: € 48.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.