Nederlands

Cursuscode: MT1894

Is het je ook wel eens opgevallen dat je soms denkt: Wanneer zeg je leggen of liggen, kunnen of kennen en zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen. Misschien heb je het ooit vroeger wel eens geleerd maar is het allemaal weggezakt en vind je het toch wel belangrijk om je eigen taal goed te kunnen spreken. Deze cursus is bedoeld om in een gezellige sfeer het Nederlands weer wat op te halen maar is ook bedoeld voor anderstalige Nederlanders die de Nederlandse taal wat beter willen leren begrijpen. Eventueel kan in onderling overleg met een boek gewerkt worden. Op een eenvoudige en ontspannen manier leer je de juiste vormen en zinnen te maken en leer je ook enigszins de achtergrond van de Nederlandse taal.

Data:      van 26-10-21 t/m 21-12-21
              9 dagdelen, op dinsdag van         van 9:00 – 11:00 uur
Docent:   Caroline Ströer
Kosten:   € 56.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.