Frans Beginners Plus

Frans beginners plus

Cursuscode: MT1871

Bij deze cursus voor de iets gevorderde cursisten leer je de Franse taal beter begrijpen en verstaan. Er wordt gewerkt met een boek en de bedoeling is dat aan de hand van eenvoudige oefeningen je inzicht en begrip krijgt van de mooie Franse taal. Ook wordt aandacht besteed aan eenvoudige conversatie die tussen cursisten onderling gevoerd kan worden en waarbij de cursisten zelf het onderwerp wat hen het meeste aanspreekt kunnen aangeven. Verder kan in onderling overleg aandacht besteed worden aan de meest voorkomende dagelijkse dingen zoals reserveringen in een hotel of anderszins, boodschappen doen, algemene omgangsvormen, de weg vragen , het melden van verloren voorwerpen, het bezoeken van theater en musea en dergelijke. Op een ontspannen manier leer je zo de Franse taal en alles wat daarmee samenhangt.

Data:     van 13-09-21 t/m 14-03-22
             23 dagdelen, op maandag     van 19:30 – 21:00 uur
Docent: Caroline Ströer
Kosten:  € 104.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Download hier het programmaboekje.