Vrij schilderen met Acryl (geen olieverf !)

Vrij schilderen met acryl (olieverf !)
Cursuscode: CR1965 2022

Cursuscode: CR1966 2023

Computer, mobiele telefoon of tv, even weg ermee! Kom op dinsdagavond schilderen bij de Stichting Paraplu van 20.00 uur tot 22.00 uur.

Heb je altijd al eens je hobby “schilderen” willen verbeteren? In deze lessen mag je lekker met je penseel, potlood, sponsje en acrylverf iets leuks gaan maken. Alles valt te leren. Ook al denk je dat je niet goed kunt schilderen dan is dat geen probleem. Als je er maar plezier in hebt! Heb je dat plezier in schilderen reeds gevonden dan kun je in deze cursus wellicht nog nieuwe dingen of technieken leren. Het is een uitdaging om goed te kijken, vooral m.b.t. het maken van een schilderij. Dat kan iedereen leren. Handige tips en veel oefening baart kunst.

In deze cursus mag je met de docent overleggen wat je graag wilt maken. Heb je zelf een voorbeeld of een leuk idee, misschien doet elke cursist dan wel mee.

Kom je er niet helemaal uit dan heeft de docent nog ideeën genoeg.

Materiaal: Neem je acrylverf, penselen, keukensponsje, potlood, gum, papier of een schilderdoek(je) mee.

Data:      van 01-11-22 t/m 20-12-22
              8 lessen op dinsdag

van 20:00 – 22:00 uur
Kosten:  € 65.00

Data:      van 17-01-23 t/m 14-03-23
              8 lessen, op dinsdag

van 20:00 – 22:00 uur

Kosten:  € 65.00
Docent: Renate Nonnekes

Privacy

Het inschrijfformulier zal niet op een andere manier worden gebruikt dan als inschrijving voor een cursus, waarbij alle geldende privacy regels in acht worden genomen.

Je kunt je op de volgende manieren inschrijven:

1. Via deze pagina door achter de betreffende cursus op de blauwe button met “Inschrijven” te klikken.
  2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.