Knippen en naaien

Cursuscode: CR1935

Eenieder is vrij om tijdens deze cursus een bepaald kledingstuk te maken. Of dat nu een Oma is die kinderkleding maakt (met verrassend leuke resultaten), of je maakt voor jezelf een shirt, pantalon of japon of, en dat zijn de doorzetters, die zelfs een colbert jasje of mantel maken. De docent laat je niet in de kou staan. Zij is coupeuse en samen met haar maken we de kledingstukken tot een prachtig resultaat. Je dient wel zelf je naaimachine mee te nemen, er is bij de Paraplu wel een lockmachine beschikbaar. Patronen zijn aanwezig maar je kunt ook altijd in overleg met de docent je eigen patroon meenemen. We knippen de kleding en met instructie kan je thuis verder werken. In een gemoedelijke sfeer vliegt de tijd door de vingers.

Zelf meenemen eventueel patroon, stof, schaar etc.

Data:     van 25-10-21 t/m 11-04-21

12 dagdelen, op maandag

van 19:00 – 21:00 uur
Docent: Ria Bos
Kosten:  € 74.00

2. Door inlevering van het inschrijfformulier bij Stichting Paraplu in Wilnis.

Je kunt ook eerst nog even hier het programmaboekje van 2023 / 2024 downloaden.