Klankbad

Laat je tijdens een klankbadsessie meevoeren door de ontspannende werking van klankschalen en klankstaven in combinatie met stem, tampuralier en tal van andere klanken.

Een klankbad onderga je, heerlijk liggend op een matje of slaapzak, toegedekt met een plaid die je zelf meeneemt.

Na een korte inleiding ervaar hoe de trilling van klanken je kunnen raken tot in je cellen. Je ervaart een diepe rust maar ook kan het losmakend en heilzaam werken. Ieder mens vibreert op zijn eigen unieke niveau, wat constant in beweging is. Zo kan  elke klank maar ook klankbadsessie weer anders ervaren worden.

Cursuscode: SP1647
Datum:         woensdag 25 april 2018 van 20:00-21:00 uur
Docent:         Jessica Erdtsieck
Kosten:          € 11,00

Aanmelden kan rechtstreeks op de website www.stichtingparaplu.nl of u kan een inschrijfformulier downloaden van de website. Ook kunt u een formulier ophalen. Ingevulde formulieren levert u bijtijds in bij de “Paraplu”, Pieter Joostenlaan 28 te Wilnis. Voor vragen kunt u terecht per email op info@stichtingparaplu.nl.