Stichting ‘Paraplu’ zoekt gastgevers m/v

De Stichting ‘Paraplu’ is een echte vrijwilligersorganisatie die in haar eigen gebouw in Wilnis gedurende vijf dagen per week en drie dagdelen per dag in drie verschillende lokalen activiteiten organiseert.

Tijdens elk dagdeel is er een gastgever (m/v) aanwezig. Gastgevers zijn het visitekaartje van de ‘Paraplu’ en bieden service aan de docenten en de cursisten tijdens de activiteiten. Je bent ook het aanspreekpunt voor eventuele vragen. Je zorgt er voor dat de cursusruimte voor aanvang van de activiteit geopend is en dat alles klaar staat zodat de docent direct kan beginnen. Verder ontvang je de docent en de deelnemers, wijst hen de weg en serveert koffie, thee of een ander drankje.

Ook ben je, als gastgever, het aanspreekpunt voor alle gasten en docenten en los je eventuele problemen soepel op.

Een leuke afwisselende functie voor iedereen, die gedurende een dagdeel per week – tegen een kleine vergoeding – het leuk vindt om met mensen om te gaan en om verantwoording te dragen.

Lijkt het je leuk om als gastgever bij de ‘Paraplu’ te werken?

Neem dan contact op met de Stichting ‘Paraplu’: info@stichtingparaplu.nl
U kunt ook telefonisch contact opnemen met de Stichting ‘Paraplu’ op 0297-283908.