Over ons

Stichting ‘Paraplu’ De Ronde Venen stelt zich ten doel om ieder in de gelegenheid te stellen, de nodige kennis en/of  sociaal-, maatschappelijke vaardigheden aan te leren om te kunnen (blijven) deelnemen aan de maatschappij, en/of om  invulling te geven aan een zinvolle vrijetijdsbesteding.
De stichting doet dit door middel van een breed aanbod van activiteiten op recreatief, educatief en cultureel gebied tegen lage inschrijfkosten, opdat ook juist de minder draagkrachtigen kunnen deelnemen.
De activiteiten vinden in een ontspannen en gezellige sfeer plaats zodat ieder zich thuis voelt en worden geleid door een spelleider of docent. Gastvrouwen en gastheren bieden ondersteuning tijdens de activiteiten en dragen ertoe bij dat alles wat nodig is rond en tijdens de activiteiten op een plezierige wijze verloopt.
De organisatie van de Stichting ‘Paraplu’ wordt verzorgd door het bestuur.
Ook voor dit seizoen heeft de stichting weer een breed aanbod samengesteld welke u in het Programmaboekje terug kunt vinden.

Waar vindt u het gebouw van de Stichting ‘Paraplu’:
De Stichting ‘Paraplu’ bevindt zich in de Pieter Joostenlaan 28, 3648 XR Wilnis.