Nieuw in 2018 Klankbadsessies

Laat je tijdens een klankbadsessie meevoeren door de ontspannende werking van klankschalen afgewisseld met tampuralier, chimes, windgongs, rainstick, oceandrum, stem en andere verrassende klanken. Een klankbad onderga je, heerlijk liggend op een matje of slaapzak, toegedekt met een plaid die je zelf meeneemt. Na een korte inleiding ervaar je hoe fijne en diepgaande trillingen je tot in de cellen kunnen raken. Je voelt een diepe rust, maar ook kan het losmakend of harmoniserend werken op lichaam en geest. Ieder mens vibreert op zijn eigen unieke niveau, wat constant in beweging is. Zo kan het zijn dat elke klank, maar ook klankbadsessie, weer anders ervaren wordt. Je ervoor openstellen is de enige voorwaarde.

Cursuscode:SP 1643.
Data: woensdag 24 januari 2018 van 20.00 – 21.00 uur.

Docent: Jessica Erdtsieck.

Kosten: 11,00.

De volgende sessies zijn op woensdagavond 21 februari, 28 maart en 25 april 2018.

Aanmelden kan rechtstreeks op de website www.stichtingparaplu.nl of kan een inschrijfformulier worden ingeleverd dat kan worden gedownload op de website www.stichtingparaplu.nl, of afgehaald en ingeleverd bij de “Paraplu”, Pieter Joostenlaan 28 te Wilnis. Via email kan men altijd terecht op info@stichtingparaplu.nl.