Mahjong

Mahjong is een uit China afkomstig spel, dat is te karakteriseren als denksport en gezelschapsspel in één. Mahjong speel je met 4 personen en elke speler probeert zo snel mogelijk een winnende combinatie ‘mahjong’ te maken met zoveel mogelijk punten. In de cursus van 6 dagdelen leert u de 34 verschillende stenen kennen en de vele combinaties waarmee u het spel kunt winnen. U leert Mahjong spelen en punten tellen volgens de Nederlandse spelregels (NTS). Na de cursus kunt u met een gerust hart plaats nemen aan de Mahjongtafel.

We moeten u er op wijzen, dat u van de eerste vijf lessen er niet één kunt missen: er zit nml. een specifieke opbouw in de lessen. Met andere woorden, als u een lesavond mist, dan ontbreekt de noodzakelijke kennis om aan de volgende les te kunnen meedoen .
Omdat de cursus goed bezocht wordt, is er ook geen tijd om een les even over te doen.

Dus na aanvang van de cursus kunnen ook geen cursisten meer worden toegelaten!

Cursuscode: RS1651,

data: vrijdag 23-2 t/m 6-4-2018 zijnde 6 dagdelen van 19:30-22:00 uur,

docent:  Jan Keevel,

kosten: € 55,00

Aanmelden kan rechtstreeks op de website www.stichtingparaplu.nl of kan een inschrijfformulier worden ingeleverd dat kan worden gedownload op de website www.stichtingparaplu.nl, of afgehaald en ingeleverd bij de “Paraplu”, Pieter Joostenlaan 28 te Wilnis. Via email kan men altijd terecht op info@stichtingparaplu.nl.