Klankbad

Laat je tijdens een klankbad meevoeren door de ontspannende werking van klankschalen en klankstaven in combinatie met de harpachtige klanken van de tampuralier, de stem en tal van andere klanken. Een klankbad onderga je, heerlijk liggend op een matje of slaapzak en een kussentje, toegedekt met een plaid die je wel zelf allemaal meeneemt.

Na een korte inleiding ervaar hoe de trilling van klanken je kunnen raken tot in je cellen. Ieder mens vibreert op zijn eigen unieke niveau, wat constant in beweging is. Zo kan  elke klank maar ook klankbadsessie weer anders ervaren worden. Behalve de diepe rust die ontstaat, kan het ook losmakend en heilzaam werken. Het enige wat je hoeft te doen is jezelf ervoor open te stellen.

De sessie wordt begeleid door een ervaren yogadocente die tevens in de muziek actief is.

Cursuscode: SP1645 21,

datum: woensdag 21 februari 2018 van 20:00-21:00 uur,

Docent:  Jessica Erdtsieck,

kosten: € 11,00.

De volgende sessies zijn op 28 maart en 25 april 2018.

Aanmelden kan rechtstreeks op de website www.stichtingparaplu.nl of kan een inschrijfformulier worden ingeleverd dat kan worden gedownload op de website www.stichtingparaplu.nl, of afgehaald en ingeleverd bij de “Paraplu”, Pieter Joostenlaan 28 te Wilnis. Via email kan men altijd terecht op info@stichtingparaplu.nl.