Hatha Yoga bij de ‘Paraplu’

Start het nieuwe jaar met een fijne cursus hatha yoga. In deze rustige yogales is er aandacht voor verdieping, verzachting en gerichtheid naar binnen. Dit wordt bereikt door staande, zittende of liggende houdingen wat langer aan te houden en bewuster in te voelen. Hierdoor ontstaat een inwendige massage, met als  gevolg een betere doorbloeding van de vitale organen, meer ruimte voor de ademhaling en grotere flexibiliteit.

Daarbij worden oefeningen aangereikt die u in staat stellen om bepaalde  lichaamsdelen vanuit een zekere houding met de handen te masseren. Ook ontdekt u gaandeweg de meerwaarde van hulpmiddelen, zoals blokken, stokken of banden. Op deze wijze krijgt het lichaam een extra impuls, waardoor u lekker in u vel komt te zitten. De lessen zijn geschikt voor alle leeftijden, in het bijzonder voor hen, die in een kalm tempo zinvol in beweging willen zijn.

De lessen worden gegeven door een gediplomeerde docente van de Saswitha Opleiding voor Yoga en Wijsbegeerte met jarenlange ervaring.

Cursuscode: SP1640,

Data: 08-01-18 t/m 23-04-18 zijnde 14 dagdelen op maandag van 19:30-21:00 uur,

Docent: Jessica Erdtsieck,

Kosten € 72,–

Aanmelden kan rechtstreeks op de website www.stichtingparaplu.nl of kan een inschrijfformulier worden ingeleverd dat kan worden gedownload op de website www.stichtingparaplu.nl, of afgehaald en ingeleverd bij de “Paraplu”, Pieter Joostenlaan 28 te Wilnis. Via email kan men altijd terecht op info@stichtingparaplu.nl.