Op deze pagina kunt u direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

Talentenspel

Cursuscode: TH1733 5 maart

Een spel voor alle leeftijden, waarmee je veel kunt leren over jezelf en je talenten. Het

maakt niet uit of je jong of iets ouder bent: met het Talentenspel kun je op zoek gaan naar jouw persoonlijke talenten. Weet jij waar je goed in bent, waar jouw verborgen talent ligt, wat jouw drijfveren zijn?

Middels het spel kun je iets doen aan je talent-ontwikkeling en helderheid krijgen over bijvoorbeeld de stappen die je in je loopbaan kunt gaan zetten. Of het kan helpen bij je zoektocht naar passend vrijwilligerswerk.

Door het met meerdere mensen te spelen leer je ook nog eens nieuwe dingen over jezelf. Tesamen gaan we aan de slag met een groot formaat spel, waarbij je jezelf laat verrassen door uiteenlopende vragen die gesteld worden. Er komen tal van categorieën voorbij zoals: je huidige werkomgeving, je talenten, je interesses, maar ook je waarden en je doelen.

Een leuk en zinvol spel voor iedereen!

Datum:      5 maart 2019
                1 dagdeel, op dinsdag van 09:30 - 11:30 uur