Abstracte ballerina met zelf hardende klei van powertex

Cursuscode: WS1729

Om mee te doen heb je geen ervaring nodig, deze workshop is geschikt voor beginners en gevorderden. Op deze avond gaan we een abstracte ballerina maken op een stenen sokkel. Laag voor laag bouwen we je creatie op en aan het eind van de avond heb je een mooi eigen kunstwerkje wat je binnen en buiten kunt neerzetten. De klei is zelfhardend en gemaakt van powertex, deze klei hoef je niet zelf te maken, dat heb ik al voor je gedaan.

Meenemen:een schort en kleding waar klei en verf op mag komen; klein hoog doosje waarin je ballerina meegenomen kan worden.

Heb je een latexallergie, neem dan je eigen handschoenen mee.

De materiaalkosten bedragen € 27,50 aan de docent te voldoen.

Datum:   11 oktober 2018
              1 dagdeel, op donderdag van 19:00 - 22:00 uur