Op deze pagina kunt u direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

Compassie voor jezelf en voor anderen

Cursuscode: TH1708 12 februari

Maak de wereld milder; 'laten we bij onszelf beginnen’ Compassie of mededogen is het vermogen om ons betrokken te voelen bij pijn en lijden van onszelf en van anderen.  Compassie gaat om de moed en de bereidheid om iets te doen aan het lijden. Door oefening is het mogelijk om stappen te maken naar een gezonder en gelukkiger leven.

In deze twee interactieve lezingen staan we stil bij de betekenis van compassie, we kijken naar de drie basissystemen van emotieregulatie en we verkennen de mogelijkheden tot een compassievoller leven.

Data:        van 12-02-19 t/m 19-02-19
                2 dagdelen, op dinsdag van 09:30 - 11:30 uur