Mahjong beginnerscursus vervolg

Cursuscode: RS1706

De zaken die nog niet aan bod zijn gekomen in de beginnerscursus, maar vooral ook goed rekenen en praktijksituaties, komen aan bod in de vervolgcursus. NB: dit is niet een cursus voor gevorderden, maar uitsluitend bedoeld als vervolg op de beginnerscursus. In de vervolgcursus gaan we dieper in op de '100 wonderen van Mahjong', en op de '10.000 mogelijkheden' om het spel te winnen. Deze vervolgcursus bestaat evenals de beginnerscursus uit 6 avonden.

Er zijn 2 voorwaarden voor dit vervolgtraject:

- u heeft de beginnerscursus gevolgd

- u heeft enige speelervaring met de Nederlandse  Toernooi Spelregels (NTS) (circa 20 keer een spel gespeeld).

Data:      van 13-03-19 t/m 17-04-19
              6 dagdelen, op woensdag van 19:30 - 22:00 uur