Spaans voor Beginners

Cursuscode: MT1696

Deze cursus is bedoeld voor diegenen die al een klein beetje kennis hebben van het Spaans. In deze cursus leren we de basis van begrijpend lezen, schrijven, de grammatica, praten en luisteren in de Spaanse taal, zodat je je in de vakantie bijv. in een winkel, restaurant of andere situatie verstaanbaar kunt maken, vragen kunt stellen, begrijpen wat je leest en wat er gezegd wordt.

Op een gezellige manier leer je de taal met behulp van teksten, muziek en liedjes en maak je kennis met de Spaanse cultuur, eetgewoontes en gebruiken van het land.

De docent verzorgt het lesmateriaal. Nodig: pen en papier.

Data:        van 13-09-18 t/m 11-04-19
                27 dagdelen, op donderdag van 20:30 - 21:45 uur