Schilderen met Acryl

Cursuscode: CR1695

Aan de hand van verschillende onderwerpen wordt er voornamelijk gewerkt met acrylverf. Tijdens deze cursus ontdek je de vele mogelijkheden die acrylverf te bieden heeft. Er wordt ook geregeld aandacht besteed aan schetsen en tekenen. Je wordt begeleid bij het werken met het door jouw gekozen materiaal. Naast werken met acryl ben je vrij om ook eens een ander materiaal uit te proberen, d.w.z. aquarelverf, pastelkrijt, olieverf etc.

De cursus is toegankelijk voor zowel beginners als gevorderden.

Je hebt nodig: een schetsboekje, een zacht potlood (v.a. B4), houtskool, potloodgum en kneedgum, een schildersdoekje of paneeltje (canvas of karton). Neem de materialen mee die je al hebt en/of schaf in overleg met de docent materiaal aan.

Data:      van 14-09-18 t/m 05-04-19
              26 dagdelen, op vrijdag van 09:30 - 11:30 uur