Tekenen en Schilderen

Cursuscode: CR1694

Gedurende de cursus krijg je de gelegenheid om met verschillende materialen te werken. Er wordt aandacht besteed aan zowel het schetsen en tekenen evenals het ontdekken van nieuwe materialen en technieken.  Je wordt begeleid bij het werken met het door jouw gekozen materiaal, d.w.z. aquarelleren, schilderen met acryl- of olieverf, pastelkrijt, tekenen etc.

De cursus is toegankelijk voor zowel beginners als voor gevorderden.

Je hebt nodig: een schetsboekje, een zacht potlood (v.a.B4), potloodgum, houtskool en kneedgum. Neem bij aanvang van de 1e les de materialen mee die je al hebt of schaf deze aan in overleg met de docent.

Data:      van 20-09-18 t/m 11-04-19
              26 dagdelen, op donderdag van 20:00 - 22:00 uur