Op deze pagina kunt u direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

Mondharmonicaclub "De Oude Klanken"

Cursuscode: RS1692

De mondharmonicaclub bestaat sinds 1986. Men hoeft geen kennis van noten te hebben om deel te nemen aan deze gezellige groep. Ons uitgebreide repertoire bestaat niet alleen uit oude liedjes en toppers van toen, maar ook uit muziek van deze tijd zoals bekende Duitse, Engelse en Indische songs. Onze muziek, vaak tweestemmig uitgevoerd, wordt behalve door een grote groep mondharmonicaspelers ondersteund door een combo.

Wij verzorgen optredens in verzorgings- en verpleeghuizen, Ouderenbonden, voor de Zonnebloem en bij speciale gelegenheden.

Data:        van 10-09-18 t/m 29-04-19
                31 dagdelen, op maandag van 13:30 - 16:30 uur