Op deze pagina kunt u direct inschrijven. Ter informatie: deze pagina werkt niet goed met Internet Explorer; aanbevolen wordt om Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken.

Aquarel en inkt

Cursuscode: CR1683

Houd je van tekenen? Dan is deze workshop uitstekend geschikt voor jou! Onderwerpen als bloemen en planten naar de natuur zullen je inspireren tot kleine kunstwerkjes. De zwarte lijnen van de inkt en het doorschijnende van de verf spreken tot ieders verbeelding. Het tekenen naar waarneming van hetgeen er voor je staat leert je goed kijken naar de natuur.

Of je beginner of gevorderde bent, de lessen in compositie, vorm en kleur spreken iedereen aan. Je zult uitgedaagd worden om het onderwerp op een eigen creatieve wijze op papier te zetten.

Materialen: aquarelblok ± 30 bij 40 cm, B-tekenpotloden, tekenpen en/of fine-liner 0.5, aquarelverf en -kwasten met punt en watervaste inkt zoals Oost-Indische.

Data:      van 15-01-19 t/m 05-03-19
              7 dagdelen, op dinsdag van 13:00 - 15:00 uur