Yoga

Cursuscode: SP1681 09:30-10:45 uur

Cursuscode: SP1682 11:00-12:15 uur

Yoga is gericht op het bewerkstelligen van een vloeiende vrije ademhaling en het allerbelangrijkste: het denken tot rust brengen en het lichaam vrij maken van spanningen. Obstakels weg te ruimen in je lichaam door de energie beter te laten stromen. De Yoga-houdingen (asana’s) geven beheersing over het lichaam als zij in rust en met geconcentreerde aandacht worden uitgevoerd. Dit brengt je een stuk dichter bij jezelf. We leren ons denken te beteugelen, zodat het niet meer alle kanten opvliegt. Het lichaam wordt soepel en je leert jezelf te voelen en te ervaren, waardoor je beter jouw grenzen leert kennen binnen jouw lichaam.

Yoga verbetert je gezondheid, lichaam en geest door een verantwoorde manier van bewegen; ook bij blessures of voor bijzondere doelgroepen.

Mijn naam is Marja Raats ”hoe mooi is het mijn levenservaring, kennis en yoga ervaring te delen”. Ik heb een professionele beroepsopleiding gevolgd tot yogadocent en ben gediplomeerd. Tevens ben ik lid van de V.Y.N (de Vereniging Yoga Nederland).

Meenemen: gemakkelijke kleding (trainingspak) en een matje, slaapzak of plaid. De cursusprijs is inclusief een flacon kraanwater.

Data:       van 21-09-18 t/m 29-03-19
              24 dagdelen, op vrijdag van 09:30 - 10:45 uur