Klankreis

Cursuscode: SP1664 13 februari

Cursuscode: SP1665 13 maart

Cursuscode: SP1666 17 april

Laat je tijdens een klankreis meevoeren door de ontspannende werking van klankschalen en klankstaven in combinatie met stem, tampuralier en tal van andere klanken. Een klankreis onderga je, heerlijk liggend op een matje of slaapzak, toegedekt met een plaid en een fijn kussentje onder je hoofd. Dit dien je wel zelf mee te nemen, want deze zijn niet standaard aanwezig. De sessie duurt ruim 1 uur en daarna is er gelegenheid voor een kopje kruidenthee en/of een nadere kennismaking met de gebruikte instrumenten.

De sessies worden gegeven door een ervaren yogadocente met een passie voor klank en muziek. Zij werkt onder de naam SALIG wat refereert aan Stem - Adem - Lichaam - Improvisatie - Genieten.

Datum:   17 oktober 2018
              1 dagdeel, op woensdag van 20:00 - 21:15 uur