Knippen en Naaien

Cursuscode: CR1655

Iedereen is vrij om tijdens deze cursus een bepaald kledingstuk te maken. Of dat nu een oma is die kinderkleding maakt, (met verrassend leuke resultaten), of je maakt voor jezelf een shirt, pantalon of japon of, en dan behoor je tot de doorzetters, je gaat zelfs een colbertjasje of mantel maken. Docente is coupeuse en al vele jaren bij de 'Paraplu' actief.

Samen maken we de kledingstukken tot een prachtig resultaat. De 'Paraplu' heeft een aantal naaimachines en een lockmachine beschikbaar; bij gebruik in de les ruim voldoende. De patronen halen we uit de Knip. Het patroon wordt overgenomen en naar maat eventueel aangepast. We knippen de kleding en met instructies kun je thuis verder werken. Voor deze cursus is nodig: stof, schaar etc.

Data:      van 10-09-18 t/m 18-03-19
               22 dagdelen, op maandag van 13:30 - 15:30 uur