Vrij schilderen met Acryl (geen olieverf !)

Cursuscode    : CR1641

Computer, mobiele telefoon of tv, even weg ermee!
Kom op dinsdagavond schilderen bij de Stichting Paraplu.

Heb je altijd al eens je hobby “schilderen” willen verbeteren?
In deze 10 lessen mag je lekker met je penseel, potlood, sponsje en acrylverf iets leuks gaan maken. Alles valt te leren. Ook al denk je dat je niet goed kan schilderen dan is dat geen probleem. Als je er maar plezier in hebt! Heb je dat plezier in schilderen reeds gevonden dan kan je in deze cursus wellicht nog nieuwe dingen of technieken leren. Het is een uitdaging om goed te kijken, vooral m.b.t. het maken van een schilderij. Dat kan iedereen leren. Handige tips en veel oefening baart kunst. In deze cursus mag je met de docent overleggen wat je graag wilt maken. Heb je zelf een voorbeeld of  een leuk idee, misschien doet elke cursist dan wel mee.

Data:        28-11-17 t/m 20-02-18
                10 dagdelen, op dinsdag
                van 20:00 uur tot 22:00 uur
Docent:    Renate Nonnekes
Kosten:     € 56,00

Deze cursus ontbreekt in het gedrukte programmaboekje.