Yoga (Hatha)

Cursuscode: SP1640

Een rustige hatha yogales met aandacht voor verdieping, verzachting en gerichtheid naar binnen. Dit wordt bereikt door staande, zittende of liggende houdingen wat langer aan te houden en bewuster in te voelen. Hierdoor ontstaat een inwendige massage, met als gevolg een betere doorbloeding van de vitale organen, meer ruimte voor de ademhaling en grotere flexibiliteit.

Daarbij worden oefeningen aangereikt die u in staat stellen om bepaalde lichaamsdelen vanuit een zekere houding met de handen te masseren. Ook ontdekt u gaandeweg de meerwaarde van hulpmiddelen, zoals blokken, stokken of banden. Op deze wijze krijgt het lichaam een extra impuls, waardoor u lekker in uw vel komt te zitten.

De lessen zijn geschikt voor alle leeftijden, in het bijzonder voor hen, die in een kalm tempo zinvol in beweging willen zijn. Ze worden gegeven door een docente van de Saswitha Hatha Yoga Opleiding met  inmiddels ruim 30 jaar ervaring.

Data:       08-01-18 t/m 23-04-18
               14 dagdelen, op maandag

van 19:30-21:00 uur

Docent:    Jessica Erdtsieck
Kosten:    € 72,00

Meenemen: gemakkelijke kleding (trainingspak) en een (yoga)matje of slaapzak/ plaid.
De cursusprijs is inclusief een flacon kraanwater.

Deze cursus ontbreekt in het gedrukte programmaboekje.