Yoga

Cursuscode: SP1620  10:00-11:00 uur
Cursuscode: SP1621  11:15-12:15 uur

Yoga verbetert je gezondheid, lichaam en geest

voor iedereen, dus ook bij blessures en voor bijzondere doelgroepen!Yoga is gericht op het bewerkstelligen van een vloeiende vrije ademhaling en het allerbelangrijkste: het denken tot rust brengen en het lichaam vrij maken van spanningen. Obstakels weg te ruimen in je lichaam door de energie beter te laten stromen. De Yoga-houdingen (asana’s) geven beheersing over het lichaam als zij in rust en geconcentreerde aandacht worden uitgevoerd. Dit brengt je een stuk dichter bij jezelf. We leren ons denken te beteugelen, zodat het niet meer alle kanten opvliegt. Het lichaam wordt soepel en je leert jezelf te voelen en te ervaren, waardoor je jouw grenzen leert binnen jouw lichaam. Te zijn in het nu en accepteren zoals het nu is. Niet zoals het zou moeten zijn. Yoga is een ontwikkeling voor ieder die wil groeien als mens. Beter wil functioneren, innerlijke rust wil creëren en sterker in het leven wil staan. Juist door het voelen is met blessures of lichamelijke klachten, yoga een goede en verantwoorde manier van bewegen. Kies juist dan voor kwaliteit! U bent van harte welkom!

Mijn naam is Marja Raats ”Hoe mooi is het mijn levenservaring, kennis en yoga ervaring te delen”. Ik heb de professionele yoga docent beroepsopleiding gevolgd en ben gediplomeerd. Ik ben lid van de V.Y.N (de vereniging yoga Nederland).

Meenemen: gemakkelijke kleding (trainingspak) en een matje of slaapzak.
De cursusprijs is inclusief een flacon kraanwater.

Data:          van 22-09-17 t/m 30-03-18
                  24 dagdelen, op vrijdag

Docent:       Marja Raats
Kosten:       € 81,00

Cursuscode: SP1620  is van 10.00-11.00 uur

Cursuscode:  SP1621  is van 11.15-12.15 uur

Let op: In verband met ziekte van Marja zal zij niet elke les kunnen geven en zullen haar lessen worden waargenomen door Sophy-Ann Bakkeren.

​N.B. Cursus SP 1620 is vol