Spaans voor Beginners

Cursuscode: MT1604

Deze cursus is bedoeld voor diegenen die al een klein beetje kennis hebben van het Spaans. In deze cursus leren we de basis van begrijpend lezen, schrijven, de grammatica, praten en luisteren in de Spaanse taal, zodat u in de vakantie bijv. in de winkel, restaurant of andere situatie zich verstaanbaar kan maken, vragen kan stellen, begrijpen wat u leest en wat er gezegd wordt. Op een gezellige manier leert u de taal met behulp van teksten, muziek en liedjes en maakt u kennis met de  Spaanse cultuur, eetgewoontes en gebruiken van het land.
De docent verzorgt het lesmateriaal. Neemt u mee pen en papier

Data:           van 14-09-17 t/m 12-04-18
                   27 dagdelen, op donderdag